वडा अनुसार रेमिट्यान्स वितरण - लुङ्ग्री गाउँपालिका (Ward-wise Remittance Distribution - Lungri Rural Municipality)

लुङ्ग्री गाउँपालिकामा वडा अनुसार रेमिट्यान्स वितरण

परिचय

लुङ्ग्री गाउँपालिकामा वैदेशिक रोजगारीबाट प्राप्त हुने रेमिट्यान्स स्थानीय अर्थतन्त्रको महत्वपूर्ण हिस्सा हो। यो आम्दानीले गरिबी निवारण, जीवनस्तर सुधार र सामाजिक-आर्थिक विकासमा महत्वपूर्ण योगदान पुर्‍याएको छ। यस अध्ययनले वडागत रुपमा रेमिट्यान्सको वितरण, प्रयोग र प्रभावको विश्लेषण गरेको छ।

लुङ्ग्री गाउँपालिकाको रेमिट्यान्स सम्बन्धी तथ्याङ्क अनुसार, कुल २,०६८जनाले विभिन्न परिमाणमा रकम पठाउने गरेको पाइएको छ। यसमध्ये सबैभन्दा बढी १३.१% जनाले मध्यम स्तरको रेमिट्यान्स पठाउने गरेका छन्, भने १४.१२% जनाले रु. ५ लाखभन्दा बढी रेमिट्यान्स पठाउने गरेका छन्।

रेमिट्यान्स वितरण

लुङ्ग्री गाउँपालिकामा रेमिट्यान्स पठाउने व्यक्तिहरूको वितरण र रकम परिमाण निम्नानुसार रहेको छ:

  • न्यून रेमिट्यान्स: कुल २४.३७% (५०४ जना)
  • मध्यम रेमिट्यान्स: कुल १३.१०% (२७१ जना)
  • उच्च रेमिट्यान्स: कुल २२.१५% (४५८ जना)
  • अत्यधिक रेमिट्यान्स: कुल १४.१२% (२९२ जना)

माथिको तथ्याङ्क अनुसार, गाउँपालिकामा ३६.२६९९९९९९९९९९९९६% जनाले उच्च रेमिट्यान्स (रु. ३ लाखभन्दा बढी) पठाउने गरेका छन्, जुन नेपालको राष्ट्रिय औसत (२५%) भन्दा बढी हो।

सबैभन्दा बढी रेमिट्यान्स पठाउने समूह रेमिट्यान्स नभएको वर्गमा ५४३ जना रहेका छन्, जसले कुल रेमिट्यान्स पठाउनेको २६.३% हिस्सा ओगटेको छ।

रेमिट्यान्स रकम अनुसार वितरण

कुल रेमिट्यान्स पठाउने जनसंख्या: २,०६८

पाई चार्ट

तालिका

क्र.सं.रेमिट्यान्स रकम समूहजनसंख्याप्रतिशत
रेमिट्यान्स नभएको५४३२६.२६%
२ लाखदेखि ५ लाखसम्म४५८२२.१५%
५ लाखभन्दा बढी२९२१४.१२%
५० हजारभन्दा कम२७७१३.३९%
१ लाखदेखि २ लाखसम्म२७११३.१०%
५० हजारदेखि १ लाखसम्म२२७१०.९८%
जम्मा२,०६८१००.००%

रेमिट्यान्स रकम समूह अनुसार वितरण

रेमिट्यान्स नभए...२६.३%
२ लाखदेखि ५ लाख...२२.१%
५ लाखभन्दा बढी१४.१%
५० हजारभन्दा कम१३.४%
१ लाखदेखि २ लाख...१३.१%
५० हजारदेखि १ ल...११.०%

रेमिट्यान्स रकम श्रेणी अनुसार वितरण

विभिन्न रकम श्रेणीमा रेमिट्यान्स पठाउने जनसंख्याको वितरण

वडागत अनुमानित रेमिट्यान्स प्रवाह

विभिन्न वडामा पठाइने वार्षिक अनुमानित रेमिट्यान्स रकम

आर्थिक प्रभाव

लुङ्ग्री गाउँपालिकामा वार्षिक रु. ४०.०१ करोड रेमिट्यान्स भित्रिने अनुमान गरिएको छ। यो रकम गाउँपालिकाको वार्षिक बजेटको तुलनामा उल्लेखनीय हो र स्थानीय अर्थतन्त्रमा महत्वपूर्ण योगदान पुर्‍याउँछ।

प्रति व्यक्ति औसत रेमिट्यान्स रु. १९३,४७२ रहेको छ, जुन राष्ट्रिय औसतभन्दा कम हो। यो स्थानीय आर्थिक गतिविधिहरु, बचत र लगानीमा महत्वपूर्ण प्रभाव पार्दछ।

निष्कर्ष र सुझावहरू

लुङ्ग्री गाउँपालिकामा रेमिट्यान्सको अवस्था विश्लेषणबाट निम्न निष्कर्ष र सुझावहरू गर्न सकिन्छ:

१.
रेमिट्यान्स उपयोगमा सुधार: रेमिट्यान्सको उत्पादनशील प्रयोगका लागि वित्तीय साक्षरता कार्यक्रम र लगानी परामर्श सेवा उपलब्ध गराउनुपर्ने।
२.
वडागत लक्षित कार्यक्रम: वडा नं. २, वडा नं. ३, र वडा नं. ४मा उच्च रेमिट्यान्स प्राप्त हुने हुनाले यी वडाहरूमा सामूहिक लगानी प्रवर्द्धन कार्यक्रम संचालन गर्नुपर्ने।
३.
न्यून रेमिट्यान्स क्षेत्रमा सहयोग: वडा नं. ६, वडा नं. ४, र वडा नं. २मा न्यून रेमिट्यान्स प्राप्त हुने परिवारका लागि सीपमूलक तालिम र रोजगारी सिर्जना कार्यक्रम संचालन गर्नुपर्ने।
४.
रेमिट्यान्स बैंकिङ्ग: औपचारिक वित्तीय प्रणालीमार्फत रेमिट्यान्स प्राप्त गर्न बैंकिङ्ग सेवा विस्तार गर्ने र सहज पहुँच सुनिश्चित गर्नुपर्ने।
५.
गाउँपालिका रेमिट्यान्स बोण्ड: रेमिट्यान्सलाई पूर्वाधार विकासमा लगानी गर्न गाउँपालिकाले रेमिट्यान्स बोण्ड जारी गर्न सक्ने।
६.
वैदेशिक रोजगारी सहायता केन्द्र: वैदेशिक रोजगारीमा जानेहरूलाई उच्च पारिश्रमिक हुने देश र क्षेत्रमा जान सहजीकरण गर्नुपर्ने।

रेमिट्यान्सलाई स्थानीय अर्थतन्त्रको विकासमा प्रभावकारी ढङ्गले परिचालन गर्न सकेमा लुङ्ग्री गाउँपालिकाको समृद्धि र आर्थिक स्थिरतामा महत्वपूर्ण योगदान पुग्न सक्नेछ। यसका लागि स्थानीय सरकार, वित्तीय संस्था र समुदायको सहकार्य आवश्यक छ।